Na přelomu dubna a května 2019 na F8 konferenci řekl Mark Zuckerberg: „Groups are now at the heart of the experience just as much as your friends and family are.“
Facebook si sílu „groups“ velmi dobře uvědomuje a přizpůsobuje tomu i své reklamy. Aktuálně testuje s úzkou skupinou inzerentů umístění reklam v mobilním feedu skupin.
V testování je zatím pouze single statický obrázek a reklama vypadá stejně, jako v případě reklamy umístěné v news feedu – stejné rozložení nadpisu, popisku, obrázku i buttonu. Za cíl těchto kampaní lze zvolit dosah, offsite konverze a kliknutí na odkaz a s umístěním reklamy ve skupinách musí inzerent zároveň zvolit i umístění v kanálu příspěvků Facebooku.
K reklamám se uživatelé mobilní Facebook aplikace dostanou z karty Skupiny, ve které je možné si prohlížet obsah ze všech skupin, do kterých uživatel patří.
Tento formát a umístění reklamy však neznamená, že se dá reklama cílit dle členství v jednotlivých skupinách.
Zdroj:
https://www.wired.com/story/f8-zuckerberg-future-is-private/
https://marketingland.com/facebook-testing-ads-in-groups-tab-269231
Přesný online návod na to, jak uspět v SEO tak, abyste získali více zákazníků.
V našem e-booku najdete potřebné informace a postupy, díky kterým budete schopni pochopit, co je třeba udělat.