Pokud chcete zvýšit organickou návštěvnost svého webu, zvažte využívání použití longtailových klíčových slov. Že nevíte, co to je? To brzy napravíme.
V tomto článku se dozvíte:
Longtailová klíčová slova (long-tail keywords) jsou specifické fráze, které se používají pro popis konkrétního produktu, služby nebo tématu. Tyto fráze jsou oproti ostatním klíčovým slovům dlouhé a specifické (často obsahují 3 a více slov). Zpravidla mají menší hledanost, ale zároveň jsou také méně konkurenční (je snazší s nimi uspět). Především pokud začínáte, nebo máte konkurenci v podobě větších hráčů, dává smysl se na taková klíčová slova zaměřit.
V ideálním případě máme podrobnou analýzu klíčových slov, kde long tail slova pouze jednoduše vyfiltrujete. Pokud ale takový soubor nemáte, můžete se podívat na zjednodušený návod, jak postupovat při základní rešerši hledaných výrazů (popis najdete například v tomto článku).
Správným výběrem to nekončí, dalším krokem je jejich správné umístění na webu. Kde všude fráze použít? Tady je základní přehled:
Longtailová klíčová slova jsou skvělou možností, jak zvýšit návštěvnost vašeho webu z organického vyhledávání. Používání těchto klíčových slov pomáhá zvýšit pravděpodobnost konverze návštěvníků, protože přesně odpovídají jejich hledanému dotazu.
Nicméně, nesmíme zapomínat, že právě klíčová slova jsou jen jedním z mnoha faktorů, které ovlivňují SEO výkon vašeho webu. Mezi další faktory patří zpětné odkazy, kvalita obsahu, správná struktura a technické řešení webu. Více informací najdete v našich dalších článcích.
Na analýze klíčových slov byste si měli dát opravdu záležet, aby měl výběr klíčových slov ten správný efekt. Profesionální analýzy zpracováváme každý den, rádi Vám pomůžeme!
Přesný online návod na to, jak uspět v SEO tak, abyste získali více zákazníků.
V našem e-booku najdete potřebné informace a postupy, díky kterým budete schopni pochopit, co je třeba udělat.