S Lancome jsme zahájili spolupráci na SEO a hned první námi napsaný článek "Co způsobuje červené fleky na kůži?" získává pravidelně tisíce návštěv měsíčně.
Dle nástroje Ahrefs se jedná o 8000 + návštěv měsíčně a více než 10x vyšší návštěvnost z přirozeného vyhledávání než hlavní stránka lancome.cz.
Přečtěte si, jak jsme toho dosáhli v této případové studii níže.
Dle nástroje Ahrefs se tento článek zobrazuje na 716 vyhledávaných dotazů na Googlu, pričemž v přirozeném vyhledávání na Googlu se zobrazuje článek Lancome:
Článek tak díky těmto pozicím přináší dle nástroje Ahrefs odhadem až 8 865 relevantních návštěv z přirozeného vyhledávání Google a tato návštěvnost dále roste.
Dohledejte veškerá relevantní klíčová slova k vašemu podnikání například pomocí nástrojů Ahrefs, Marketing Miner, Collabim a dalších. Tuto část je dobré udělat pořádně a nezapomenout ani na méně hledaná longtailová klíčová slova.
Klíčová slova roztřiďte do do kategorií, subkategorií a na další segmenty, tak abyste měli také obecný oborový přehled o tom, jak lidé vyhledávají.
Důležitým bodem je pak také rozdělit klíčová slova alespoň na prodejní a informativní výrazy. Podle toho si pak určité jaký obsah je pro dané klíčové slovo nejvhodnější (blog, prodejní stránka, navigační stránka, FAQ, apod.).
Přidejte pak také sloupce hledanost, relevantnost, konkurence klíčových slov i kategorií.
Vše si zpracujte také vizuálně, abyste se ve statistikách také snadněji orientovali.
Jakmile máte vše hotové, je čas pustit se do úprav obsahu
Na základě toho, jak lidé vyhledávají upravte strukturu webu tak, aby odpovídala tomu, co lidé vyhledávají. Zařaďte na web nejdůležitější hledání do kategorií a u eshopů upravte případně také filtraci tak, aby odpovídala tomu, co lidé vyhledávají.
Příklad: Pokud lidé například hledají kosmetiku podle [druh kosmetiky] + [barva], tak by měla existovat stránka, která tomuto hledání odpovídá, tedy například "červená rtěnka".
Lidé se zajímají o určitá témata a chtějí k nim získat informace. Pokud si chcete získat zákazníky na svou stranu, tak se staňte důvěryhodným zdrojem těchto informací tím, že na všechna témata, o která se lidé zajímají, máte přehledný a hodnotný obsah.
V takto konkurenčních odvětvích je důležité napsat skutečně velice kvalitní článek, který předčí veškeré konkurenční články. Zajistěte si tedy kvalitní copywriting anebo rovnou komplexní SEO správu, která k tomu zahrnuje i zajištění kvality z pohledu SEO a další SEO služby důležité pro úspěch.
Mezi důležité prvky pak patří dobré prolinkování veškerého obsahu. Všimněte si například, jak v odstavci výše odkazuji na blogový článek o copywritingu a prodejní stránku o SEO správě.
Klíčová slova, které jste dohledali si uložte do Collabimu nebo Marketingu Mineru a sledujte vývoj pozic v průběhu času. Následně podle vývoje upravujte obsah či zapracujte na linkbuildingu.
Ve spolupráci s Lancome jsme provedli analýzu klíčových slov a následně si naplánovali témata do publikačního plánu. Jako první článek vyšel na webu článek "Co způsobuje červené fleky na kůži".
V případě tématu "červené fleky na kůži" pro Lancome se nám podařilo obsáhnout jedním článkem veliké množství témat a podtémat, o která se lidé zajímají ve vztahu k červeným flekům. Názorně to lze vidět na ukázce klíčových slov, na která se zobrazuje článek dle nástroje Ahrefs. Celkově se jedná až o 1051 klíčových slov, na které se článek zobrazuje.
Článek navíc zajištuje 54,2 % všech návštěv z přirozeného vyhledávání. Organická návštěvnost webu Lancome se tak zdvojnásobila.
Rádi se s vámi o možnostech spolupráce na SEO spojíme a probereme veškeré možnosti.