50+ % klíčových slov na TOP 3 pozicích na Googlu díky SEO

Přečtěte si, jak jsme dostali překladatelskou agenturu Presto na více než 50 % relevantních prodejních klíčových slov mezi první 3 pozice v rámci přirozeného vyhledávání na Googlu a jak se díky SEO stalo přirozené vyhledávání hlavním kanálem získávání nových klientů.

V této případové studii s vámi otevřeně sdílíme, jak jsme toho dosáhli.


Překladatelská agentura Presto

Překladatelská agentura Presto patří k největším překladatelským agenturám v ČR a vyhotovuje překlady ve více než 40 + jazycích. Mezi jejich klienty patří nejen mezinárodní firmy jako Česká spořitelna, ČNB,  Kooperativa, Hyundai, ČSOB, ale také například Evropský parlament, Evropská komise nebo různá česká ministerstva.


presto.cz

Čeho jsme dosáhli a jak rychle

S překladatelskou agenturou Presto spolupracujeme již od roku 2016.

Cílem bylo nastartovat online propagaci a přivádět klientovi více poptávek na překladatelské služby. S klientem jsme se domluvili na dlouhodobé SEO strategii založené na poctivém obsahu. Jak to dopadlo?

  • Za prvních 6 měsíců jsme dostali 25 % relevantních klíčových slov na top 3 pozice organického vyhledávání.
  • Za 24 měsíců pak bylo 50 % klíčových slov na top 3 pozicích.
  • Nad 50 % se pak již držíme 4. rokem po sobě
  • Klient má 3 krát více návštěv z relevantních klíčových slov než další konkurent.
  • Poptávky na překladatelské služby se zmnohonásobily a SEO se stalo jedním ze stěžejních kanálů získávání klientů

Rozložení pozic ve vyhledávání

A jak jsme toho dosáhli? Čtěte dále!

1. Dohledali jsme všechna relevantní klíčová slova

Nejprve jsme si zjistili, co lidé vyhledávají spjatého s překladatelskými službami. Klíčová slova jsme roztřídily do kategorií, podkategorií, jazyků a dalších.

Takto vypadá ukázka analýzy klíčových slov:

2. Upravili jsme strukturu webu a vytvořili nové relevantní prodejní stránky

Podle toho jsme pak byli schopni najít určité vzory ve vyhledávání a následně jsme se rozhodli podle toho vytvořit novou strukturu webu.

Vzhledem k tomu, že lidé vyhledávají překlady dle jazyků a dle oborů, tak jsme se rozhodli zařadit všechny tyto stránky na web:Ukázka přidání stránek do struktury webu Presto

3. Napsali jsme několik kvalitních článků

Z analýza klíčových slov vyplynuly také informativní klíčová slova, což jsou vyhledávání určitých informací, které buďto přímo nebo nepřímo souvisí s překladatelskými službami. Například pokud lidé hledají překlady úředních listin, tak jim v některých případech stačí soudní překlad, někdy je potřeba apostila a jindy zase superlegalizace.

Vytvořili jsme tak na toto téma článek s přehlednou infografikou podle zemí.

4. Úprava a pravidelná kontrola technického SEO

Zajistili jsme, aby všechny důležité stránky byly indexované a vše v průběhu monitorovali. Zároveň jsme řešili například také tyto body:

  • sitemapa
  • txt
  • správné přesměrování
  • Chybové stránky 404
  • SSL certifikát
  • Rychlost načítání webu
  • URL
  • a mnohé další

5. SEO jsme podpořili linkbuildingem

Veškerý obsah i články jsme také podpořili pravidelným linkbuildingem, tedy získávání zpětných odkazů.

Tip: Přečtěte si více o linkbuildingu v případové studii O 250 % více objednávek s pomocí linkduildingu.

 



A výsledek? Přirozené vyhledávání jako hlavní kanál poptávek

Díky optimalizaci pro vyhledavače jsme z přirozeného vyhledávání udělali hlavním kanálem nových poptávek překladatelských služeb.

Klient by musel inzerovat za rok přes 420 000 Kč, aby na web přivedl stejnou relevantní návštěvnost a tato hodnota neustále roste.


Zvláště podtrhnout bychom chtěli výsledky jejich práce v oblasti SEO, kde naše firma mezi překladatelskými agenturami výrazně vyniká a jejich úsilí nám zajišťuje stabilní přísun poptávek již několik let.
Petr Nedvěd

Testujto logo
Jsme rádi, že naše dlouhodové úsilí přináší výsledky!
digiamo
Martin Havlín
CEO
Radko Sedlák

Chcete také více poptávek z přirozeného vyhledávání?

Rádi se s vámi o možnostech spolupráce na SEO spojíme a probereme veškeré možnosti.


Chtěli byste s námi probrat možnosti spolupráce?

Rádi vám poradíme a navrhneme možnou strategii
Spojte se s námi
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram