Přečtěte si, jak jsme dostali překladatelskou agenturu Presto na více než 50 % relevantních prodejních klíčových slov mezi první 3 pozice v rámci přirozeného vyhledávání na Googlu a jak se díky SEO stalo přirozené vyhledávání hlavním kanálem získávání nových klientů.
V této případové studii s vámi otevřeně sdílíme, jak jsme toho dosáhli.
Překladatelská agentura Presto patří k největším překladatelským agenturám v ČR a vyhotovuje překlady ve více než 40 + jazycích. Mezi jejich klienty patří nejen mezinárodní firmy jako Česká spořitelna, ČNB, Kooperativa, Hyundai, ČSOB, ale také například Evropský parlament, Evropská komise nebo různá česká ministerstva.
S překladatelskou agenturou Presto spolupracujeme již od roku 2016.
Cílem bylo nastartovat online propagaci a přivádět klientovi více poptávek na překladatelské služby. S klientem jsme se domluvili na dlouhodobé SEO strategii založené na poctivém obsahu. Jak to dopadlo?
A jak jsme toho dosáhli? Čtěte dále!
Nejprve jsme si zjistili, co lidé vyhledávají spjatého s překladatelskými službami. Klíčová slova jsme roztřídily do kategorií, podkategorií, jazyků a dalších.
Takto vypadá ukázka analýzy klíčových slov:
Podle toho jsme pak byli schopni najít určité vzory ve vyhledávání a následně jsme se rozhodli podle toho vytvořit novou strukturu webu.
Vzhledem k tomu, že lidé vyhledávají překlady dle jazyků a dle oborů, tak jsme se rozhodli zařadit všechny tyto stránky na web:
Z analýza klíčových slov vyplynuly také informativní klíčová slova, což jsou vyhledávání určitých informací, které buďto přímo nebo nepřímo souvisí s překladatelskými službami. Například pokud lidé hledají překlady úředních listin, tak jim v některých případech stačí soudní překlad, někdy je potřeba apostila a jindy zase superlegalizace.
Vytvořili jsme tak na toto téma článek s přehlednou infografikou podle zemí.
Zajistili jsme, aby všechny důležité stránky byly indexované a vše v průběhu monitorovali. Zároveň jsme řešili například také tyto body:
Veškerý obsah i články jsme také podpořili pravidelným linkbuildingem, tedy získávání zpětných odkazů.
Tip: Přečtěte si více o linkbuildingu v případové studii O 250 % více objednávek s pomocí linkduildingu.
Díky optimalizaci pro vyhledavače jsme z přirozeného vyhledávání udělali hlavním kanálem nových poptávek překladatelských služeb.
Klient by musel inzerovat za rok přes 420 000 Kč, aby na web přivedl stejnou relevantní návštěvnost a tato hodnota neustále roste.
Rádi se s vámi o možnostech spolupráce na SEO spojíme a probereme veškeré možnosti.
Přesný online návod na to, jak uspět v SEO tak, abyste získali více zákazníků.
V našem e-booku najdete potřebné informace a postupy, díky kterým budete schopni pochopit, co je třeba udělat.