PPC strategie – základ úspěchu

Uvažujete o PPC reklamě nebo již máte své kampaně spuštěné, ale nemají takové výsledky, jaké jste si představovali? Spustit reklamu je snadné, ovšem zvolit správnou strategii, která vám přivede nové zákazníky, je už komplikovanější. 


Spojte se s námi

Proč do ní investovat?

Nastavení strategie reklamního účtu a jednotlivých kampaní ovlivňuje ve velké míře výkon samotných reklam. Jedná se o hlavní bod, který je třeba promyslet hned po vstupní analýze vašeho účtu.

Správná strategie vám zajistí nejen smysluplnou strukturu účtu, který tak pro vás bude přehledný, ale může také masivně zlepšit výsledky vašich stálých či budoucích kampaní.

Kde všude lze se správnou strategií inzerovat pomocí PPC:

google ads
instagram logo
linkedin logo
heureka logo
tiktok logo
zbozi cz logo
twitter logo svg

Jaké kroky PPC strategie obsahuje?

Proč s námi?

Zkušenosti v PPC 8+ let

V rámci kterých jsme pomohli desítkám projektům.

Jsme proaktivní

Vždy hledáme možnosti vylepšení a aktivně je komunikujeme.

Vždy transparentní

Vše s vámi upřímně sdílíme a nebudeme vás tahat za nos.

Jsme datově založení

Naše doporučení podkládáme daty. Nepracujeme na základě domněnek.

Zkušenosti i v rámci zahraničních projektů

Spravujeme kampaně i v angličtině, němčině, francouzštině, španělštině a dalších jazycích.

Co si z naší PPC strategie odnesete?

Výstupem PPC strategie je dokument, kde popíšeme, na jaké propagační kanály se doporučujeme v rámci PPC zaměřit a jaké by měly být další kroky. Naše doporučení budou vycházet ze zkušeností, dat i konkurenční propagace.

Můžete tak očekávat jasný plán pro úspěšnou propagaci.
Spojte se s námi

Strategií to nemusí končit

Veškeré body z PPC strategie s vámi projdeme a ujistíme se, že budete znát další kroky potřebné pro úspěšnou implementaci.

Pokud si nebudete vědět rady s implementací doporučených změn, můžeme se domluvit na další spolupráci v rámci správy PPC či PPC konzultací.
Spojte se s námi

Často kladené dotazy

Vždy přistupujeme ke klientům individuálně a navrhneme kampaně s ohledem na vaše finanční možnosti. Výhodou PPC je jednotlivé rozdělení kampaně do částí, které je možné spouštět postupně, až když si na sebe vydělají.


Ano, i v tomto případě pro Vás může být PPC reklama vhodný propagační kanál? I na webech, které nejsou e-shopy, se dají vyhodnocovat konverze, které si s vámi určíme. Mohou to být například odeslané poptávky, přečtené odborné články, odběr newsletteru, či zapsání do kurzu. PPC se dá také použít pro čistý branding nebo jako podpora aktivity na sociálních sítích.   

Máme dlouholeté zkušenosti s kampaněmi pro B2B weby a víme, že jsou přínosné i pro takovéto klienty.


Jak spolupráci hodnotí klienti?

Přečtěte si, co si o naší práci a přístupu myslí samotní zákazníci.
google
Digiamo na Google
5,0
21 recenzí Google

Případové studie - jak jsme pomohli našim klientům

Přesvědčte se na vlastní oči, že námi spravované kampaně vydělávají. 

Poznejte náš PPC tým

Náš DIGI tým se skládá z ostřílených PPC specialistů (8+ let zkušeností). Ti mají navíc k ruce kolegy z dalších oborů, takže se o vše kompletně postaráme – ať už jde o vyhodnocování dat, nebo krásné landing pages.

Máte zájem o PPC strategii na míru?

Kontaktujte nás a probereme spolu veškeré podrobnosti.
Spojte se s námi
Martin Havlín
Jednatel společnosti Digiamo

Chtěli byste s námi probrat možnosti spolupráce?

Rádi vám poradíme a navrhneme možnou strategii
Spojte se s námi
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram