Budujte povědomí o své značce, vytvářejte vlastní PR, formujte loajální komunitu fanoušků a prodávejte své produkty. Pomůžeme vám oslovit to správné publikum tak, abyste dosáhli toužených výsledků.
Ano, kromě Facebooku nabízíme založení profilu a jeho následnou správu i na dalších sociálních sítích, zejména Instagramu a LinkedInu, jejichž prostřednictvím můžete oslovit odlišné cílové skupiny. Firmám například doporučujeme správu profilu na LinkedInu v rámci B2B marketingu.
Na Facebooku máte možnost oslovit milióny lidí, jelikož ho stále používá největší počet uživatelů. Díky tomu je zde i největší prodejní potenciál ze všech sociálních sítí. Pokud chcete příspěvky podpořit reklamou, její zásah je srovnatelný s inzercí v televizi, ale na rozdíl od ní umožňuje oslovit úzkou skupinu uživatelů, a to i s velmi nízkým rozpočtem.
Ke každé zakázce i klientovi vždy přistupujeme individuálně a výslednou cenu stanovujeme dle rozsahu služeb. Doporučujeme si proto u nás objednat nezávaznou konzultaci zdarma, kde se můžeme domluvit na tom, co pro vás bude nejvýhodnější
Facebook je po Googlu a YouTube nejnavštěvovanější stránkou na světě. Jenom v České republice je na Facebooku více než polovina všech obyvatel, takže reklamou na FB můžete zasáhnout opravdu velké množství potenciálních zákazníků. Facebook navíc poskytuje velmi přesné zacílení reklamy podle uživatelského chování, takže můžete oslovit relevantní skupinu lidí.
Ke každému klientovi přistupujeme zcela individuálně, proto doporučujeme objednat si nezávaznou konzultaci zdarma, kde si domluvíme, co pro vás bude nejvýhodnější a jaký rozpočet na reklamy pro vás nastavíme.
Výsledky se mohou objevit už první měsíc, ale celkový potenciál reklamy se obvykle projeví až druhý měsíc po optimalizaci kampaní provedené na základě relevantních dat.
Reklamu na YouTube v Česku prozatím využívá poměrně malé množství značek, takže budete mít pravděpodobně náskok před konkurencí, pokud vaše potenciální zákazníky oslovíte právě touto cestou. Navíc jsou náklady za reklamu na YouTube oproti jiným sociálním sítím opravdu nízké. Cena na shlédnutí jedné reklamy orientačně začíná už na 0,21 Kč.
Kolik stojí reklama na YouTube nelze generalizovat, jelikož vždy záleží na zvoleném typu spotu, cílové skupině a aktuální poptávce na reklamní prostor. Cena dále závisí na tom, zda sledující reklamu zhlédli celou, nebo ne. Na ceně se proto vždy domlouváme individuálně s každým klientem. Rádi vám v rámci bezplatné konzultace poradíme, jaký rozpočet pro vás bude nejvýhodnější.
V naší agentuře dokážeme kromě detailní analýzy obsahové správy vašeho profilu provést i speciální audit zaměřený na placené kampaně na sociálních sítích a navrhnout vám řešení, jak zefektivnit nastavení placených reklam.
Zmapujeme pro vás stav těch profilů, na kterých se předem domluvíme. Zaměřujeme se především na audit firemního profilu na Facebooku, který má největší potenciál pro budování povědomí o vaší značce a získávání potenciálních zákazníků. Kromě toho nabízíme audit firemního profilu na Googlu, který významně rozhoduje o vaší viditelnosti v online světě. Kontrolujeme také firemní účty na LinkedInu a Instagramu.
Cena za audit sociálních sítí se u nás vždy stanovuje individuálně na základě šíře a hloubky auditu, který si společně stanovíme podle vašich konkrétních potřeb. Zaleží také na tom, zda bude analýza zaměřena na jednu zvolenou sociální síť, nebo si u nás vyberete i další služby v rámci některého z výhodných balíčků.
Facebook a další sociální sítě sbírají spoustu dat o uživatelích na základě toho, co o sobě sdělují, jaké skupiny navštěvují, jaké příspěvky si získají jejich pozornost apod. Reklamu tak můžeme zacílit na uživatele podle věku, pohlaví, zájmu, ale třeba i životních událostí a vztahů.
Obsah pro sociální sítě si vytvoříte buď vy sami, nebo to můžete přenechat nám, stejně jako správu firemních profilů sociálních sítích, to vše si ujasníme před začátkem spolupráce. Grafik vytvoří bannery a copywriter napíše poutavé reklamní texty.
Cena reklamy na Facebooku, Instagramu ani LinkedInu není fixní, ale nakupuje se aukčním způsobem. Výsledná cena se u nás vždy stanovuje individuálně na základě výsledků, kterých chcete dosáhnout. Na základě vašich finančních možností navrhneme nejlepší postup právě pro vás.
V oblasti sociálních sítí nabízíme nejen správu, ale také reklamu. Naši PPC specialisté zajistí propagaci vašich příspěvků na různých platformách. Nejčastěji zajišťujeme kampaně na Facebooku, Instagramu, LinkedInu a YouTube.
Větší počet sledujících a potenciálních zákazníků získáte díky správně nastavené marketingové strategii a dobře cíleným reklamám. Nakupování fanoušků ani botů neděláme a ani to našim klientům nedoporučujeme, protože by mohlo jejich značce spíše uškodit.
To se nedá říct obecně. Vždy záleží hlavně na tom, kde vaše publikum tráví nejvíce času. Facebook je ale zpravidla skvělým výchozím bodem, protože má velké množství uživatelů. Pokud cílíte na mladé, je vhodný například TikTok nebo Instagram. Naopak když chcete oslovit partnery pro podnikání, nejvhodnější je LinkedIn.
Správa sociálních sítí se u nás naceňuje vždy individuálně dle rozsahu služeb. Pokud chcete vědět, jaká by byla cena právě pro váš projekt, napište nám a my vám připravíme nabídku na míru.
V případě reklamy platíte využitý kredit, záleží tedy na vašem rozpočtu. Co se týče správy reklamy, cena se pohybuje od 6 000 Kč za měsíc. Pro více informací nám napište a my vám pošleme individuální nabídku.
PPC Specialist
PPC Specialist
Copywriter & Content Creator
Přesný online návod na to, jak uspět v SEO tak, abyste získali více zákazníků.
V našem e-booku najdete potřebné informace a postupy, díky kterým budete schopni pochopit, co je třeba udělat.