Webová analytika se zaměřením na přínos pro váš byznys

Neměříme pro měření, ale pro výsledky vašeho podnikání. Provedeme analýzu webu pomocí dat z Google Analytics a zjistíme, co se dá na vašem webu zlepšit. Naše doporučení jsou konkrétní, založená na datech a obohacená o naše praktické zkušenosti z marketingu.


Spojte se s námi

Jak analýza návštěvnosti pomůže vašemu podnikání?

Co konkrétního vám může přinést webová analytika? Předně jsou to vyšší tržby díky optimalizaci prodeje. Sdělíme vám , jaké produkty/služby se těší největšímu zájmu a na co se tak více zaměřit.

Další výhodou je možnost navýšit tržby skrze lepší prostupnost webu. V případě e-shopu je například stěžejní průchodnost košíku. Podíváme se tedy na to, proč lidé nedokončují objednávky a jak tento problém vyřešit.

Věděli jste, že…
Lepší UI může zvýšit konverzní poměr o 200 % a lepší UX design může zvýšit konverze až o 400 %?
Pokud máte měsíční tržby 10 milionů korun a zvýšíte průchodnost nákupního košíku o 5 %, můžete navýšit tržby až o 500 000 Kč.
Investice do webové analytika se tak může mnohonásobně vrátit. Díky naší analýze se dozvíte, jak se návštěvníci na webu chovají a získáte jasná doporučení, jak web vylepšit.
webová analytikawebová analytikawebová analytika

Zaměříme se na nejpalčivější problémy a posvítíme si také na online marketing

Vždy se nejdříve díváme na nejhlavnější data, tzn. "low hanging fruits", abychom nalezli lehce vyřešitelné problémy, které mají co největší efekt. Pokud je to však třeba, nebojíme se jít i do hloubky.

Naše analytika vám také dá jiný pohled na výsledky online marketingu. Výsledky přímo z Facebook Ads, Google Ads či jiných reklamních systémů jsou mnohdy zkresleny, proto nastavit správné měření a pravidelné vyhodnocování veškerých investovaných prostředků je základ pro spočítání návratnosti investic.

Vyberte si službu, která vám bude nejvíce vyhovovat

Jednorázová analýza webu

Chcete zjistit více o svých zákaznících? Klesly vám tržby a nevíte proč? To vše se dá zjistit díky jednorázové analýze dat.

  • Více než 20 konkrétních doporučení vám na míru
  • Popsaná a vysvětlená data chování návštěvníků webu z Google Analytics
  • Prioritizace doporučených změn tak, abyste začali těmi, co mají největší efekt.
  • Doporučení od jednoduchých úprav po komplexní změny

Analýzu navíc můžeme rozšířit také o:

  • Analýzu videozáznamů a heatmap,
  • Vytvoření reportů v Looker Studio
Spojte se s námi

Dlouhodobá webová analytika

Chcete mít pravidelný přehled o tom, jak si vedou vaše webové stránky? Nastavíme vizualizaci a automatickou aktualizaci nejdůležitějších dat a vše s vámi budeme průběžně procházet a hledat možnosti zlepšení.

  • Jednorázová analýza webu
  • Vytvoření 24/7 reportu nejdůležitějších dat v Looker Studio
  • Pravidelné konzultace a hledání příležitostí pro vylepšení webu i online marketingových kampaní.

Nastavení Google Analytics 4

Nastavíme vám měření v Google Analytics 4. Vše propojíme s Google Tag Managerem pro lehčí a pokročilejší možnosti měření. Zajistíme, aby vše bylo správně nastaveno a vy jste měřili své výsledky.

  • Kompletní nastavení Google Analytics 4
  • Nastavení Google Tag Manager
  • Propojení s dalšími měřícimi kódy
  • Měření vzhledem k přijmutí cookies
  • Nastavení měření na míru

Výhodné balíčky služeb

Nabízíme různé výhodné nabídky v kombinaci s dalšími službami. Podívejte se, na všechny možnosti.  

  • Analýza webu + PPC audit 
  • Analýza webu + SEO audit
  • Analýza webu + audit sociálních sítí 
 

Proč si audit návštěvnosti objednat u nás?

Konkrétní doporučení

Dáme vám jasná a stručná doporučení na základě analyzovaných dat. Vše přesné a konkrétní, žádná prázdná slova.

Srozumitelný report

Všechna doporučení dostanete v podobě reportu v Google Data Studiu, ve kterém se snadno zorientujete. Veškeré vaše dotazy vám rádi zodpovíme.

Přínos pro byznys

V případě, že budete poprvé začínat s Google Ads kampaní u nás, zařídíme Vám 1500 Kč kreditu do začátku zdarma. A to se vyplatí ????

Implementace změn

Díky zkušenostem z marketingu vám můžeme pomoct zlepšit SEO, PPC a další oblasti online marketingu.

K analýze webu používáme prvotřídní analytické nástroje

hotjarsmartlookahrefs

Často kladené dotazy k analýze webu

Nemusíte se bát, vaše data zůstanou v bezpečí mezi námi. V případě zájmu s námi můžete podepsat NDA – dohodu o mlčenlivosti.  

Dále také vše zůstává pod vaší administrací – nám dáte pouze práva na zobrazení dat v Google Analytics. 


Opět záleží na velikosti webu, většinou jsme schopni analýzu dodat do 3 týdnů.


Záleží na velikosti a rozsáhlosti webu. Průměrně se cena pohybuje okolo 10 až 40 tisíc Kč.


Naše reference z oblasti analytiky

Podívejte se, jak klienti hodnotí přínos analytiky pro svůj byznys.
google
Digiamo na Google
5,0
21 recenzí Google

Jak jsme pomohli klientům díky analytice?

Přečtěte si příklady z praxe.

Poznejte náš analytický tým

Chcete zjistit, jak zvýšit prodeje díky tvrdým datům?

Napište nám a vše spolu domluvíme.
Spojte se s námi
Martin Havlín
Jednatel společnosti Digiamo

Chtěli byste s námi probrat možnosti spolupráce?

Rádi vám poradíme a navrhneme možnou strategii
Spojte se s námi
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram